• page_banner

News

Una quantità enorme di dumanda naziunale di imballaggio hà generatu una sfida difficiuli di prutezzione di l'ambiente: recentemente, u paese si concentra strettamente in a prutezzione di l'ambiente, u prezzu di u cartone hè aumentatu assai, assai clienti chì anu una dumanda di cartone in u passatu volenu truvà imballaggi alternativi, perchè si turnanu à sacchetti tessuti?

1. A dispunibilità di sacchetti tissuti hè grande.Dopu à u primu usu, pò esse riciclatu è trasfurmatu in materiale riciclatu è dopu aghjuntu à un novu batch di pruduzzione, chì pò esse fattu in sacchetti di tissuti ordinariu cum'è sacchetti di cimentu.(I sacchetti di risu tissuti devenu esse fatti di novu materiale chì pò esse usatu una volta).

2. I sacchetti tissuti appartenenu à l'imballaggi ligeri (prezzu unitario bassu, faciule da manighjà, portable).

Un cliente m'hà dettu una volta, un cartone hè più caru cà un saccu tessutu, u costu di u saccu PP hè veramente assai risparmiu!

Considerazioni per a scelta di sacchetti tissuti

Saccu tessuta hè còmuda à aduprà, è prutezzione di l 'ambienti, a selezzione di saccu tessuta pò riduce u costu di trasportu, ma quandu avemu sceltu, ci vole attenti à qualchi materia.

Ci hè un sferente spessore di sacchetti tessuti, cusì quandu scegliemu, duvemu attente à u pesu è a categuria di i so articuli per sceglie u saccu tessutu ghjustu.Inoltre, hè ancu necessariu di attentu à a fermezza di a sigillatura di u bordu è a viscosità di a cola di sigillatura, per prevene i difetti causati da l'esposizione di merchenzie durante u trasportu.

Dopu avè acquistatu sacchetti tissuti, duvemu attente à a preservazione. In u casu di i sacchetti tissuti invechjendu in seriu è a capacità portante esse ridutta assai, deve esse posti in l'ombra, ma micca sottu à l'esposizione longu à u sole.

Cumu si decompone un saccu tessutu

"Sacchetti di tessuti degradabili" cumuni nantu à u mercatu, in realtà, solu l'amidu hè aghjuntu à a materia prima plastica.Dopu à a terraferma, per via di a fermentazione di l'amidu è a differenziazione di i battìri, i sacchetti tissuti ponu dividisce in frammenti chì sò chjuchi o ancu invisibili à l'occhiu nudu, è i plastichi publichi non degradabili ponenu risichi per a terra.

U saccu tissutu stessu ùn hè micca unu di i materiali di fundazione di terra è acqua.Dopu chì hè furzatu in a terra, per via di a so propria impermeabilità, affettarà u trasferimentu di u calore in a terra è u sviluppu di i microorganismi, per cambià e caratteristiche di a terra.

Sacchetti tissuti in l'intestini di l'animali è u stomacu ùn ponu micca digeritu, faciule da purtà à danni di u corpu di l'animali è a morte.

Attualmente, u megliu modu hè di riciclà i sacchetti di plastica tissuti per ottene u scopu di prutezzione di l'ambiente

novu_img


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022