• page_banner

News

1. A struttura miccanica hè in alta fermezza
L'esperimenti anu dimustratu chì a fermezza di i sacchetti di fondu di pasta fatta di materiali diffirenti hè 1-3 volte più altu ch'è quellu di i sacchetti di fondu cuciti.

2. Low cost
(1) Sicondu i risultati di u calculu di e specificazioni è a superficia di u saccu di fondu di pasta è di u saccu di fondu di cucitura, hè dimustratu chì perchè a struttura di u saccu di u saccu di fondu di pasta hè ragionevule, hè trasfurmatu dopu a carica, mentre u saccu di fondu di cucitura hè in forma di cuscinu.Carica ugualmente efficace
In u casu di u voluminu, u tassu d'utilizazione di a superficia hè ovviamente megliu cà quellu di u saccu di fondu di cucitura, è a parte di tela di basa cut-off di u saccu di fondu di a cucitura di a valvula hè salvata, cusì chì u tassu d'utilizazione di u tela di basa. righjunghji 100%.
(2) Per via di u so bonu effettu meccanicu, pò riduce u pesu di basa è salvà a materia prima.
(3) A densità di trama pò esse ridutta à 32-40 pezzi / 100mm, migliurà cusì l'efficienza di u telare circular, riducendu a testa di avvolgimentu di a trafila, è riducendu l'investimentu di l'equipaggiu è u cunsumu d'energia.
(4) Hè cunvenutu per rializà l'inserimentu automaticu di u saccu.
U disignu di u portu di a valvula di u saccu di fondu di cola hè convenientu per realizà l'inserzione automatica di u saccu è u riempimentu automaticu.

3. Bon rendiment ambientale
A causa di u disignu speciale di u portu di a valvola di a tasca di a valvola è di l'equipaggiu di riempimentu quantitativo speciale, sò create e cundizioni per migliurà l'ambiente di travagliu di i travagliadori di imballaggio, in particulare l'operazione di riempimentu di oggetti pulverulenti chì sò dannosi per a salute umana, cum'è u cimentu, per prutege u salute di i travagliadori.Salute è evite e malatie occupazionali.

Inoltre, a struttura di a valvula di u saccu di pasta di fondu hè raghjone, è u saccu pò esse chjusu cumplettamente automaticamente dopu chì a bocca di riempimentu cade sottu à l'azzione di pressione di cuscinetti, riducendu perdite.Da u puntu di vista di i sacchetti rotti, sicondu diverse statistiche, u tassu di rottura di i sacchetti di fondu cuciti durante a carica, u scaricamentu è u trasportu hè di circa 6%, mentre chì quelli di i sacchetti di fondu incollati hè menu di 2%, chì ùn solu riduce a perdita di materiale, ma ùn solu riduce a perdita di materiale. riduce ancu l'impattu di a polvera nantu à l'ambiente.Inquinamentu.

Cum'è un pruduttu di imballaggio, a prutezzione ambientale hè relativa.Assolutamente ecologicu hè in massa, nudu, senza imballaggio, o cù e piante naturali.Cum'è sacchetti, carta.U prucessu di industrializazione, ma ancu affetta l'ambiente.U materiale utilizatu in l'imballu deve esse relativamente unicu, piuttostu cà un imballaggio cumpostu di parechji materiali.In cunfrontu, u tessulu di plastica compostu dui-in-un hè più ecologicu cà u materiale compositu di carta-plastica è pò esse riciclatu in una volta.Evita ancu filu di cucitura, sigilli di PVC
è altri materiali.Attualmente hè un pacchettu relativamente unicu di materiali.

4. Improve efficienza pruduzzione saccu
A linea di pruduzzione di sacchetti di pasta di fondu pò compie una seria di prucessi di trasfurmazioni automatizati, cum'è a fabricazione di tubi, a pasta di fondu, è l'impilamentu in una volta.A linea di produzzione di sacchetti di cucitura di fondu pò solu compie u prucessu di fabricazione di tubi.Di solitu, una macchina di fabricazione di tubi deve esse cumminata cù l'equipaggiu di cucitura 6-12.
corre.L'incollatura di u saccu di fondu pò migliurà l'efficienza di a borsa è risparmià assai travagliu à u stessu tempu.Riduce l'impronta di l'equipaggiu.

5. Improve stacking stacking
A forma di u saccu di fondu di pasta hè ragiunate, è hè in forma di mattone dopu a carica, è a stabilità di stacking hè ovviamente megliu cà quella di u saccu di fondu di cucitura, chì evita u fenomenu di stacking sliding, è pò realizà stacking automaticu è carica pallet. è scaricamentu.

6. Fate piena usu di capacità magazzini
Siccomu l'impilamentu di i sacchetti di fondu di pasta hè pulito è uniforme, u tassu d'utilizazione di u spaziu di almacenamentu hè migliuratu, è u trasportu containerizatu hè cunvenutu.

7. Forte self-reliance
Perchè u fondu di u saccu hè rettangulare, hè stabile è ùn hè micca faciule di spill when filling and unpacking.

8. Facile à identificà
Perchè u fondu di u saccu hè attaccatu cù un fondu supplementu, hè faciule di truvà è identificà dopu chì a marca hè stampata, è hà a funzione di decorazione è publicità.

9. Falsificazione di imballaggi
A funzione uriginale di l'imballu hè di cuntene i prudutti, è sviluppa gradualmente è espansione e funzioni di l'imballu, cum'è l'estetica, a prova di umidità è a prova di acqua, a prova di vacuum è a prova di muffa, è anti-falsificazione.

news_img
news_img

Tempu di post: 11-ghjugnu-2022